اگر شما از طریق سایت ما با خدمات مشاوره آنلاین ما آشنا شده‌اید، این فرصت را از دست ندهید! در صورتی که پس از مطالعه این مقاله با ما تماس بگیرید، می‌توانید از 20 درصد تخفیف ویژه برای اولین جلسه مشاوره آنلاین خود بهره‌مند شوید. این تخفیف به عنوان هدیه‌ای از طرف ما به شما تقدیم می‌شود تا بتوانید با آسودگی خاطر و هزینه‌ای کمتر، از خدمات مشاوره تخصصی ما استفاده کنید.

یکی از روش های مناسب آموزش بیزینس کوچینگ در اصفهان استفاده از خدمات آموزشی بیزینس کوچینگ سنا غیور در وب سایت است. سنا غیور با برگزاری کلاسهای آنلاین صوتی و تصویری خصوصی و همینطور گروهی ابتدا تمامی مفاهیم پایه ای کوچینگ را آموزش میدهد که استفاده از این مفاهیم در تمامی جنبه های زندگی از تحصیل تا ارتباط با فرزندان و کارمندان گرفته تا حل مساله و غیره قابل استفاده است.

بعد از یادگیری کامل مفاهیم پایه ای کوچینگ نوبت به آموزش مفاهیم بیزینس کوچینگ میرسد که در آن مرحله مراجع به راحتی میتواند کسب و کار خود را به بخش های مجزا تقسیم کرده و با استفاده از مهارت بیزینس کوچینگ آن بخشها را مدیریت کند و همچنین به همکاران و کارمندان خود کمک کند که با استفاده از مهارت بیزینس کوچینگ بتوانند کارایی بالاتری در محل کار داشته باشند و به این ترتیب به راحتی بهره وری کسب و کار خود را افزایش دهد.

اصفهان یکی از مراکز اصلی صنعتی- تجاری کشور میباشد که از هر ضلع این شهر که وارد شویم حد اقل یک شهرک صنعتی با تعداد زیادی کارخانه و تولیدی وجود دارد. از جمله مهمترینها شهرک صنعتی مورچه خورت، مبارکه، جی، اشترجان و غیره هستند و در کنار این شهرک های صنعتی صنایع بزرگی نیز در اصفهان فعالیت دارند که برای اقتصاد کشور وزنه های بزرگی هستند از جمله ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، سیمان اصفهان ، سیمان سپاهان و بسیاری شرکت های بزرگ و کوچک دیگری که در این مقاله نمیتوان اسم تک تک آنها را آورد. حضور چنین تنوع صنعتی و تجاری در یک شهر نشان میدهد که چه تعداد زیادی مدیران و صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگی در اصفهان حضور دارند.

سنا غیور ارائه دهنده خدمات مشاوره کسب و کار در اصفهان، مشاوره آنلاین کسب و کار و مشاوره تلفنی کسب و کار و غیره در اصفهان و سراسر کشور می باشد.

کشورهای بزرگ صنعتی چه می کنند؟

تجربه کشور های پیشرفته صنعتی در سالهای اخیر نشان میدهد که امروزه هیچ کسب و کاری بدون استفاده از خدمات بیزینس کوچینگ نمیتواند موفق باشد. از این رو استفاده از خدمات بیزنس کوچینگ در این روزها در اصفهان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بخصوص شرکت های خصوصی که سود و زیانشان ربطی به بودجه ها یا یارانه های دولتی ندارند برای اینکه بتوانند بهره وری بیشتری داشته باشند شدیدا نیازمند استفاده از خدمات بیزینس کوچها هستند.

چرا کسب و کارها امروز باید بهره ورتر از قبل باشند:

با این نرخ ارزی که وجود دارد نا بهره ها از بازار حذف میشوند. امروزه کسب و کاری موفق است که بتواند با 50 درصد از امکانات و منابع قبلی که استفاده میکرده کار کند و پول بیشتری بسازد. امروزه اغلب هزینه های اساسی کسب و کارها به دلار است و اکثریت آنها در آمد های ریالی دارند و این موضوع اهمیت بهره ورتر شدن را نشان میدهد. همین موضوع شرکتهای خصوصی را بر آن داشته که بیشتر از پیش از خدمات بیزینس کوچها و مشاوران کسب و کارها و مشاوره سئو در اصفهان استفاده کنند.

رویکرد شرکت های دولتی نسبت به کوچینگ

در این میان شرکت های دولتی یا اصطلاحا خصولتی خیلی کمتر از خدمات بیزینس کوچها استفاده میکنند چراکه آنها یارانه انرژی میلیارد دلاری دریافت میکنند و مدیران آنها فکر میکنند که خیلی در مدیریت خبره هستند و این در حالی است که اگر دولت یارانه انرژی را حذف کند اغلب آنها زیان ده خواهند شد و آن زمان است که نیازمند استفاده از خدمات بیزنس کوچینگ خواهند بود.

بیزینس کوچینگ در اصفهان

باتوجه به فرهنگ موجود در اصفهان تجربه شخصی من این است که بهتر است مشاوران و بیزینس کوچها از دل مردم شهر اصفهان انتخاب شوند چراکه هم ارتباط بهتری بین مدیران و صاحبان کسب و کار برقرار می شود و هم در ک متقابل بهتری در مسیر اتفاق می افتد. ضمن اینکه مدیران و صاحبان کسب و کار اصفهانی علاوه بر استفاده از خدمات بیزینس کوچینگ خیلی زود میتوانند تکنیک ها و راهکارهای آن را فرا بگیرند و خودشان در زندگی شخصی و شغلی از آن استفاده کنند.

معرفی سرفصل های بیزینس کوچینگ اصفهان

در آموزشهای بیزینس کوچینگ ما رویکردی ویژه را استفاده میکنیم و به مدیران و صاحبان کسب و کارها کمک میکنیم در مرحله اول بتوانند باورهای محدود کننده ای یا کشف کنند که جلوی رشد و پیشرفت خودشان یا کسب و کارشان را گرفته است و با اصلاح این باورها درآمد آنها به صورت تضمینی بین دو تا سه برابر رشد نشان میدهد. مساله افکار و باورها که اصلی ترین مساله در رشد و توسعه است امروزه خیلی مورد توجه قرار گرفته است ولی معمولا مشاوران و بیزینس کوچها بعد از تشخیص آن باروها راهکاری عملی برای اصلاح آنها ارائه نمیکنند این در حالی است که در دوره های بیزین کوچینگ ما که در اصفهان و یا به صورت آنلاین برگزار میشود (بسته به درخواست مراجع) به صورت تضمینی مراجعه میتواند باورهای اصلی محدود کننده خود را کشف کند و با چند تکنیک ساده و فقط ظرف مدت چهارتا 10 جلسه به رفع آنها بپردازد. البته اصلاح باورها از یک هفته تا سه ماه ممکن است زمان ببرد. بعد از انجام این مرحله به مراجعه کمک میکنیم که بهترین اهداف را که مناسب با کسب و کارش است مشخص کند و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی عملی انجام میشود. بعد از انجام مرحله برنامه ریزی نوبت به اقدام گرایی می رسید.

در این مرحله در زمانهای مشخصی انجام اقدامات توسط کوچ از مراجع یا کوچی پیگیری میشود و عملکرد وی در جلساتی مورد ارزیابی قرار می گیرد. از این نقطه به بعد با توجه به اهمیتی که یادگیری و مرور اصول اساسی بیزینس دارند بیزینس مدل کنوس یا بوم کسب و کار با صاحب یا مدیر کسب و کار مرور می شود که در آن به محصول، بازاریابی، فروش رقبا ، شرکای کلیدی جریانهای در آمدی و هزینه ای پرداخته می شود. در انتها آموزشهای ارزشمندی جهت توسعه باورها و علوم مدیریت مالی با مراجع مطرح می شود . مراجع برای گذراندن مراحل فوق با تعدادی دوره های ضبط شده مواجه است که میبایست انها را گذرانده و هفته ای یک جلسه هم با کوچ خودش خواهد داشت تا مراحل مختلف پیگیری وهمراهی شود.

ارائه خدمات کوچینگ چگونه است ؟

ارائه ای خدمات عموما به صورت آنلاین و افلاین(استفاده از پکیج های ضبط شده) خواهد بود که البته مزایای بسیار زیادی به همراه دارد که در یک مقاله به بررسی معایب و مزایای استفاده از خدمات مشاوره یا کوچینگ آنلاین پرداخته ایم که میتوانید از لینک زیر به آن دسترسی داشته باشید. اما در هر صورت در صورتی که سازمانی نیاز به استفاده از خدمات کوچینگ به صورت حضوری دارد این خدمت را در محل مشتری ارائه میدهیم .

نتیجه گیری

با توجه به اینکه اصفهان یک شهر صنعتی تجاری بزرگ در ایران است استفاده از خدمات کوچینگ بسیار مورد نیاز است . با توجه به تمامی موارد پیش گفته به صاحبان کسب و کارها و مدیران آنها توصیه می شود حتما برای امتحان هم که شده از خدمات بیزینس کوچها یا سایر کوچها استفاده کنند. البته در این بازار یافتن کوچ های خوب هم خیلی کار آسانی نیست هرچند که اعتقاد ما این است که مدیران کسب وکارها در اصفهان  و سایر نقاط ایران خودشان به راحتی میتوانند بعد از یک جلسه ملاقات با کوچ وی را ارزیابی کنند یک کوچ خوب کسی است که بتواند ذهن مراجع را کاملا فعال کند. در یک فرایند کوچینگ فعالیت ذهنی مراجع میتواند تا 80 درصد درگیر موضوع شود حال آنکه در یک جریان مشاوره حد اکثر تا 50 درصد و در جریان سخنرانی و آموزش فقط 20 درصد در گیر موضوع میشود و به همین نسبت فراگیری نیز تحت تاثیر قرار میگیرد.